2016年6月26日 星期日

「Isn't it a miracle?」 - 《奇蹟》

「再兜個圈 再轉個彎 天天有難度 再經過起跌高到低 先知粒粒 亦都
再兜個圈 再轉個彎 幾千里長路 結婚戒指 變出世紙 先知粒粒 亦辛苦」

身邊好多人覺得農夫的作品屬「得啖笑」,但其實不少作品都是洗滌心靈之作。
由農夫和咖啡因合作的《粒粒皆辛苦》,是一首越聽越有感覺的一首作品。

「淨係知道有不同嘅學歷有不同嘅人生」 - 簡直就是畢業後工作數年的心景,但係「原來諗得多過頭」,你既人生係更早之前就已經被注定,或者起步似乎有所不同,卻又感到殊途同歸。特別在香港當下這個世代,每個人的成功與否都以金錢去衡量。

「好多新朋友 喺街頭 重遇舊朋友 唔知點樣問候
收到新朋友嘅喜訊 轉個頭 收到舊朋友嘅死訊
人生無常從來唔係幾信 一啖一啖酒灌落心頭」
究竟,這種種無奈又應該怎去接受。

似乎,又可以從另一首歌中得到些許救贖:
D人無品會問我系貴親 屋企人唔駛問永遠當我系貴賓
咁大個人淨系諗緊點樣搵銀 不如等陣搵搵永遠等緊你嘅屋企人世事已經好多不快,有時與其花神去尋根究底,不如花一點時間陪伴家人。

「Isn't it a miracle?It's another miracle
Now I believe, I believe Miracles can be!

沒有留言:

張貼留言