2016年9月5日 星期一

「立會選論」(一)

多左兩三席,其實唔應該咁開心。
黃毓民固然可惜,但是咪就要「小」一眾候選人或選民先?

九東攬炒,究竟係邊個唔讓路?
事實上就算唔睇民調都知黃洋達稍為「秤先」
但其實點解就係有人死都唔投佢?
唔少人明知可能攬炒,但都係「投唔落」黃洋達 / 快必。
唔係話益左謝偉俊,就算再重選結果都一樣。因為雙方分歧都覺得「謝偉俊」唔差得過對方好多。先會各人三萬幾票,一齊「射落海」。

毓民固然可惜,但有人話「政治就係爭取最多人妥協」
筆者曾經同身邊朋友提及「毓民」是次選戰不樂觀。其他陣營似已運用一個策略去對抗「毓民」:潑婦策略。
蔣麗芸固然,鼠王只是以「專業人士」包裝的另一個蔣小姐,至於黃碧雲亦是用「沿水功績」包裝的另一個。游主任是小女孩,增加了同情票;「小麗老」是甚麼人?相信不少人心裡有數。相對正常的竟然是建制派口中的「毛婆」CP。然而,此批人只能夠鞏固自己票源,真能夠從毓民手上搶票的,除了「教主」早期自行「射」俾青政既票,大抵無教主的支持者背叛。
然則,以第七名完成,原因何在?
的確不是單單「屌」番黎。

新西朱迪雖然被批左膠,卻實實在在係唔少鄉村票倉打出好成績,吸收唔少原屬建制既票,不少人高呼「原本支持建制既我都無辦法唔認同朱凱迪」。深耕細作既唔單止理念,更連政治思維都一一改變。

至於動源長者既能力建制又進一步加強。怪不了長者。
「得罪講句」,對行將就木既人黎講,泛民、本土、城邦既夢想太遙遠。就算清醒,又有幾多人可以被打動?

沒有留言:

張貼留言